080917 KUIDAS MÕELDA EESTI EKSPORDIPOTENSIAALIST

Sihtturg: Norra

Share on Social Networks

Share Link

Use permanent link to share in social media

Share with a friend

Please login to send this presentation by email!

Embed in your website

Select page to start with

20. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST

24. TULEMUS

7. TULEME SEKTORI BRANDI JUURDE TAGASI VARSTI..

8. NORRA ETTEVÕTETE VÄLJUMINE NORRAST

11. SELLINE ARENG POLE KELLELEGI KASUKS..

13. NORRA ETTEVÕTETE VÄLJUMINE NORRAST

14. NORRA ETTEVÕTETE VÄLJUMINE NORRAST LAIENEMINE

2. SEKTORI BRAND VAJADUS

1. ENTERPRISE ESTONIA NORWAY MIS ON SEKTORI BRAND? MILLEKS ESTONIAN PARTNERSHIP PLATFORM?

15. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST

16. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST

17. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST

18. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST

19. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST

32. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATFORM

33. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATFORM MIS KOOSNEB EESTI SEKTORITE BRANDIDEST

36. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATFORM

45. PAUS JÄRGMINE OSA AREENID

9. NORRA ETTEVÕTETE VÄLJUMINE NORRAST TOIMUS NORRA VÄIKELAEVAEHITUSEGA, MÖÖBLITOOTMISEGA..

31. MÕELDA TULEB LAIEMALT LÄBI EDUSAMMUDE PRISMA: ÜHENDADES SEKTORITE INFO SELLE OSA, MIS ON ARGUMENDIKS VÄLISPARTNERITELE

21. NORRA ETTEVÕTETE LAIENEMINE NORRAST LÄBI EDASIVIIVA KOOSTÖÖ

34. OLLES PR OF FESSIONAALNE KUTSE VÄLISSEKTORITELE EKSPORDI JA FDI TARNEKS

40. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATVORM DNB NOR, SWEDBANK NORDEA ORKLA, RIMI HYPERMARKETS WOODEN HOUSE EXPORT BRAND OWNERSHIP MODUL/ELEMENT BASED

12. KAOB TOOTE KASUTAMISE TRADITSIOON LÄBI OWNERSHIP`I KAOB REKRUTEERIMINE SEKTORISSE – KAOVAD OSKUSED KULTUURILINE VAESUSTUMINE: LOOJATEST TARBIJATEKS

25. UUED EESTI TOOTED SEOTUD TUNTUD NORRA BRANDI KVALITEEDI NING USALDATAVUSEGA TARNITUD LAIALT NORRA TURU UUTELE SISSEOSTUKONTAKTIDELE * * Loomulikult ulatuses mis neile sobib

37. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATVORM ICT & E - SERVICES BUSINESS & FINANCIAL TRANSPORT & SERVICES INFRASTRUCTURE MANUFACTURING CONSTRUCTIONAL MACHINERY & PRODUCTS ELECTRONICS

22. ► NAD SAAVAD EESTIST: TIPPTASEMEL TOOTMIS KNOW - HOW`D NING TOOTEID ► JA LISAVAD ISE: GARANTEERITULT AKTUAALSE NORRA TURU VAJADUSE

23. ► NAD ANNAVAD EESTI ETTEVÕTTELE: LIGIPÄÄSU MITME AASTAKÜMNE JOOKSUL ÜLESEHITATUD SISSEOSTUVÕRGUSTIKULE NORRA EHITUSTURUL KÄITUMIS - EESKUJU TURUTÖÖD TEHES, „ BE SHADOW“

3. On v äga oluline et Eesti sektorid on branditud - meile kes me tarnime eksporti: Kõige olulisem on üles ehitada nende Eesti sektorite brändid kus on Eesti riigile vajalik rahvusvaheline ekspordi ja FDI areng. MI LLEKS ON VAJALIK SEKTORI BRAND

35. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATFORM MIS KOOSNEB EESTI SEKTORITE BRANDIDEST LIIDUD, LIIKMED,PRESENTATSIOONID, PRAKTILINE INFO JM MATERJAL PR OF FESSIONAALNE KUTSE VÄLISSEKTORILE EKSPORDI JA FDI TARNEKS

30. ON NII PLUSSID KUI MIINUSED , ET EESTI ON LIIGA HEA MAA KUS ELADA ET EESTLASED ON LIIGA KÕRGE HARIDUSTASEMEGA JA ET ELU EESTIS ON HEA JA KAASAEGNE SEETÕTTU EI SAA EESTI OLLA OSALEJA « KAUBANDUSSÕJAS OLLA EELISTATUD TOOTMISRIIK MAAILMAS » NING OLLA EELISTATUD RIIK KUHU LUUA UUSI ETTEVÕTTEID, KUST OSTA TOOTED NING TEENUSED.

28. Ka Eesti IT sektor on väga heade all - brändidega läbi oma selgete toodete, teenuste ja koostöövõimaluste. Tropiks ees on siis välisturgusid domineerivad kohalikud gigantettevõtted, kes tehnoloogia arenedes on turud oma kätte võtnud igal pool, läbi ülesostmiste ning oma klientide oskamatuse uusi tarnijaid juurde lubada tagamaks turudemokraatia. Üldistatult on nii, et mida uuem sektor, mida värskem tehnoloogia – seda nooremad tegutsejad ning brändilikum mõtlemine. MIS SIIS ON : SEKTORI BRAND?

41. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATVORM ICT & E - SERVICES BUSINESS & FINANCIAL TRANSPORT & SERVICES INFRASTRUCTURE MANUFACTURING CONSTRUCTIONAL MACHINERY & PRODUCTS ELECTRONICS

29. Kuid miks peaks üks norra ettevõte läbi käima teadmatuse kadalipu ning alustama torude, mööbli, akende või traktorite tootmisega Eestis? Mis on need argumendid, see norra ettevõte saab asetada oma efektiivsust näitavasse Exceli tabelisse ja öelda – J aa, see oleks kasulik! V õi – ma soovin olla osa oma sektori innovatsioonikusest läbi Eesti! MIS SIIS ON : SEKTORI BRAND?

27. Mitmed eesti sektorid on osanud ja end juba ka sektori brändina edukalt turustanud – välismaa suunas sh Skandinaavia. Näiteks Eesti pangandussüsteem – branditi algusest peale ennast kui kindla õigusstruktuuriga ning Venemaast sõltumatu ärikeskonnaga kohta, kuhu Skandinaavia pangad julgesid teha oma osakonnad. MIS SIIS ON : SEKTORI BRAND?

26. Arvestus / inspiratsioon / value packet peab sisu ja põhjust näitama investorile / välisettevõttele / sisseostjale – kuna see mõjutab nende finantstulevikku ning võimalusi /projekte. Et anda selgeid vastuseid sektorit puudutavatele põhiküsimustele mis on olulised osad selles arvestuses – tuleb brandida sektorid, et see materjal, know – how kogu oleks kiirelt kasutatav ja jagatav. SEKTORI BRAND : KOKKUVÕTE

39. ES T ONIAN PARTNERSHIP PLATVORM – SISU SEKTORITE TAGA ICT & E - SERVICES BUSINESS & FINANCIAL TRANSPORT & SERVICES INFRASTRUCTURE MANUFACTURING CONSTRUCTIONAL MACHINERY & + FOOD RETAIL PRODUCTS ELECTRONICS

38. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATVORM ICT & E - SERVICES ● COMPANIES CHARACTERISTICS & PRODUCTS LINKED TO BUSINESS REGISTER ● INVESTMENT`S SUCCESS STORIES ● THE INNOVATIVE PEAK OF THE SECTOR ● EXISTING INTERNATIONAL WELL KNOWN PARTNERS ● EAS HQ & EAS LOCAL OFFICES SUPPORT SYSTEM: CONTACTS & SERVICES 6

10. NORRA ETTEVÕTETE VÄLJUMINE NORRAST ► VÄIKELAEVAEHITUS ETTEVÕTTED – 1990NDATEL ÜLE SAJA ETTEVÕTTE, TÄNA VIIS NIMEKAT JÄREL ► ENDISED TAVATEGIJAD TÄNASEKS MINIMAALSE TOOTMISEGA TÄHTSUSETUD TOOTJAD – PUITALUSTE LIINIS ► MÕNED BRANDID PÄÄSTETI – KUID NORRA POLE ENAM VÄIKELAEVAEHITAJA RIIK ► OLLES – MAAILMA ÜKS JUHTIVAID MERENDUSRIIKE. DIALEMMA.

4. Otsused mis INVESTOR teeb – on baseeritud kalkulatsioonidele. Kalkulatsioon et tuntakse maad, ja omatakse kontakti ühede esimestena Skandinaavias – oli tavaline varajastel invest perioodidel Eestis. Tänapäeva kalkulatsioonid on konkreetsed, kõik käib effektiivsuse , erialaste küsimuste kohta antud sektoris – et otsustatakse, miks valida Eesti, Eesti naabermaade või kaug - välismaade asemel. SEKTORI BRAND

5. Otsused mis INVESTOR teeb – on baseeritud kalkulatsioonidele. Kalkulatsioon et tuntakse maad, ja omatakse kontakti ühede esimestena Skandinaavias – oli tavaline varajastel invest perioodidel Eestis. Tänapäeva kalkulatsioonid on konkreetsed, kõik käib effektiivsuse , erialaste küsimuste kohta antud sektoris – et otsustatakse, miks valida Eesti, Eesti naabermaade või kaug - välismaade asemel. SEKTORI BRAND

6. Otsused mis VÄLISETTEVÕTE teeb – on baseeritud kalkulatsioonidele. Kalkulatsioon et tuntakse maad, ja omatakse kontakti ühede esimestena Skandinaavias – oli tavaline varajastel invest perioodidel Eestis. Tänapäeva kalkulatsioonid on konkreetsed, kõik käib traditsiooni , erialaste küsimuste kohta antud sektoris – et otsustatakse, miks valida Eesti, Eesti naabermaade või kaug - välismaade asemel. SEKTORI BRAND

43. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATVORM ESTONIAN SE K TORI BRAND ESTONIAN E KS PORT / INVESTMENTS READY ETTEVÕTE SELLE ETTEVÕTTE SPETSIALISTID TOP 100 NOR RA ETTEVÕTTED ,NORRA REGIONAALSED ÄRIKESKUSED SAMA SEKTORI ETTEVÕTTED NORRAS UNIONID, LIIDUD JPM SE K TORI INVESTORID JA AUTORITEEDID

42. ESTONIAN PARTNERSHIP PLATVORM CONSTRUCTIONAL PRODUCTS ICT, E - SERVICES ALL THE HOT TOPICS I HEALTH, ENERGYMARKETS DIGITALISATION OF STATE SERVICES ETC. CONTRUCTION AND WOODEN HOUSE EXPORT HELP TO CARRY IT INTO THE NEW GREEN TECHN AREA AND INCREASE THIS ALREADY STRONG SECTOR AS THIS IS PRODUCTS WITH VERY HIGH END VALUE AND GIVING THOUSANDS OF WORK HOURS TO ESTONIAN QUALIF. WORKFORCE INFRASTRUCTURE PROJECTS ARE HOT IN ESTONIA: RAIL BALTIC AND POSSIBLE LARGE INTERNAL ROAD DEVELOPMENT IN ESTONIA

44. AREENID KUS TÖÖTAME – EXPORT & FDI RAHVUSVAHELISELT MESS ID JA B2B EPS, BUSINESS COOPERATION AND FDI B2B MEETINGS IN NOR WAY AND EST ONIA NORRA KOHALIK TURG LOKAALSED B2B EVENDID EAS OMA EVENDID EESTIS JA NORRAS ETTEVÕTTE VÕI SEKTORI ESINDAJAD JA DELEGATSIOONID NORRAS , NORRA ETTEVÕTTED EESTIS VISIITIDEL

Views

  • 400 Total Views
  • 321 Website Views
  • 79 Embeded Views

Actions

  • 0 Social Shares
  • 0 Likes
  • 0 Dislikes
  • 1 Comments

Share count

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+

Embeds 2

  • 13 www.emliit.ee
  • 12 eml.aadb.ee